From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takacs Tibor
Sent: Friday, November 23, 2012 9:41 AM
To: techinfo
Subject: Windows nem eredeti ???

Sziasztok!

Egyik kolléga ma hozta a laptopját, hogy kiírja neki, nem eredeti a Windows 7.
(Dell laptop, a
gépet windows-zal vettük, alján ott a matrica, én telepítettem fel rá a
Tisztaszoftveres
Win7-et, lemezképből.)
Az slmgr /ato parancsra kiírja, hogy "Sikerült az aktiválás." a
Vezérlőpult\Rendszer lapon ki is
írja, hogy aktiválva van. Ha viszont a böngéőből rámegyek a
microsoft.com/genuine/validate
lapra, azt írja:
"Telepítsen eredeti Windows rendszert. A Windows megfelelő működéséhez
szükséges
fájlok módosultak, el lettek távolítva, vagy le lettek tiltva. A probléma
megoldása érdekében
eredeti Windows rendszert kell telepítenie. Kérjük, ne aggódjon - segíthetünk a
problémán."

Lefuttattam a sfc /scannow -t. Azt írja: "A windows erőforrás védelem sérült
fájlokat talált, de
nem tudta megjavíteni őket. Részletek a CBS.log fájlban. Ezt megnéztem, de nem
vagyok
előbbre... Miként tudnám megjavítani?

Köszi, üdv:
                TT