Ha jól rémlik akkor én az XP-s drivert erőltettem rá. Működni működik, csak
néha kiakad és akkor rgazda joggal bíró usernek kell egy hibaelhárítót
futtatni ami helyre löki. Addig nem nyomtat semmit. Ezt unták meg itt is és
a normatívából csere lett a sorsa. Ez 32 bites w7 volt, ha neked 64-es van
akkor nemtom van-e 64-es XP driver.

Zsolt

Tudna-e valaki használható módszert ajánlani arra, hogy a HP 1000-es
nyomtatót Win 7 alatt lehessen használni. Már kutakodtam, de a talált
modszerek egyike sem vezetett eredményre (nálam legalábbis). A nyomtató
egyébként jó, XP alatt működik, de virtuális XP alatt már nem. Telepítettem
már a hozzá különböző ajánlott drivereket, de ezekkel sem megy. Valamit
lehet nem jól csinálok? Előre is köszönöm a segítséget.