Sziasztok!
Nem akarnám a falra festeni az ördögöt...
Egyszer én már "kiszerveződtem" (lásd: outsourcing). "Vicces" volt. A cég területi rendszergazda dolgozóit (6 ember) és a nem profilba vágó informatikai feladatokat, kiadta egy cégnek (akiknek lövésük nem volt, hogy kéne azt ott csinálni), majd tovább adta a feladatokat egy másik cégnek, aki még tovább adta. Érdekes módon a nemegész egy hónap alatt több munkaszerződést írtam alá, mint addigi életemben, és furcsa mód a legvégén "nem voltam sehol", azaz kipattintottak bennünket. Technikailag nyilván megoldható (főleg a beígért vastag internettel), hogy lesz kirohangálós ember, aki csak annyit tud, hogy egy adott klienst "hálóra nyom", s onnantól kezdve központi vezérlés... szoftvergazdálkodás... egyéb nyalánkságok >>without rg.

Bocsánat az OFF-ért, de a leírt esetem elég mély nyomot hagyott bennem.

Üdv,
Aszti Laci
rencergarázda