Chip-et raknak a patronokra, tonerekre. Ezek akár a használatot is
számolják, ergo ha utántöltik, sem működnek egy idő után.

Viszont eddig amilyen nyomtatót én használtam, mindig volt hozzá spéci,
autoreset-es chippel ellátott utángyártott patron. Viszont 5-6 év után
általában a tintasugaras nyomtatókban tönkre is megy a nyomtatófej. A
nyomtatóim általában Canon-ok.

Az Epson L-ket megvenni pénzem még nem volt, de az Epson az első, aki
felismerte a nyomtatótuningolók ezen módszerét: tűs utántöltés külső
tartályban, ami gumicsővel van összeköttetésben a nyomtatófejjel.

Viszont a tintasugaras lehet a legolcsóbb, ha nem túl nagy szériában, de
színes nyomtatás is szükséges.

Nagy szériában általában a fekete nyomtatás a kifizetődő, főleg
lézerprinterrel.