Nekem a hetedikben az volt a furcsa, hogy a segítség alapján kijövő lista az
szerintem spam-feketelista adatbázisokat tartalmaz. Onnan kellett kinek
hányadikat beírni. Most vagy én tudom rosszul, de ezek szerint ez nem válasz
a kérdésre mert nem ilyen nevek alatt spammelt az az az IP cím. Szóval
szerintem így az egész hetedik kérdés értelmetlen.

A kínánál is az a ciki, hogy találjam ki melyik keresőre gondoltak mert
ahány kereső annyi találatot hoz nekik a tűzfal tesztre.
Azért a többi kérdésre egyértelmű válaszokat lehetett adni, akár többféle
úton történt keresés alapján is. Végül is, hogy 1 bájt = 8 bit, ezt is a
google kidobja sok találati oldallal. Igaz mivel "vérbeli informatikus"
vagyok, itt még nem kellett a googlehoz nyúlni, így csak gondolom a sok
találatot :)

Zsolt