-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Kelemen Mihály

2012.12.17. 12:20 keltezéssel, Attila Kovács írta:
> Én múlt héten felhívtam őket, és azt mondták, hogy igen megállapodtak, márc.
> 1-ig. Addig
> érvényes a megállapodás. De, hogy mi lesz utána, arról nem tudtak mondani
> semmit.
Ha volna is... Érdemes-e hipp-hopp átállni? Az egyik magazinban olvastam, hogy
még a teljes
befejezés előtt piacra dobták, mert jön a karácsony. Aztán jöhetnek sorban a
javító
csomagok. Ha nem érintő képernyőn használod, akkor nem biztos, hogy szeretni
fogod.  :)

--
Üdvözlettel: Kelemen Mihály

<<winmail.dat>>