samsung clp310-es kütyünk van, kb 500-1000db képet bír egy töltéssel (~40e
Ft - ecopixel) persze ez függ a lap lefedettségétől.
Ha jól emlékszem, kb 30% töltés volt a vele adott tonerekben,az meg elmegy
a tesztoldalra :D
szerintem canon esetében, de másutt is hasonló a helyzet, a nyomtató olcsó
árát így hozzák vissza...

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>