From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Thursday, January 10, 2013 12:06 AM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: Megújult a Sulinetes adminmail

> Nálam péntek óta az a probléma, hogy az iskolánk fő email címére "nem
> jönnek be" a levelek...
> mindez azért mert korábban a régi felületen beállítottam egy send copy
> szabályt egy gmail-es címre
> hogy legyen biztonsági másolatom, mivel egyszerre 4-5 fő használja az
> egy címet.

Nálad legalább valahol megvan a levél. Nekem totál forwarderes címeim voltak
az rgaz levelezésemre, nem volt fiók mögötte, így törlődött a cím is. Azon
harcolok, hogy végre legyen már címem. A hab a tortán, hogy ez egy
másodlagos domain és a crm-ben csak az eredeti van benne amit semmire sem
használtunk. Szóval fel tudnám venni, de nincs hová.

> Azóta a gmail-es címen ott vannak a levelek, a sulinetesről meg
> törlődnek...
> és persze 3 napja kézzel küldözgetem a vezetőség tagjainak a beérkező
> üziket :D

A gmailben én állítottam már be auto forwardot igaz csak 1 címre. Nemtom
többre menne-e. Állítsd be ott aztán legalább valaki megkapja. Ő majd
szelektál kire tartozik és akkor nem neked kell kézzel válogatni :)

> Most próbáltam állítani a továbbítási címeket, egye fene onnan törölje,
> de mindenkinek küldje szét...
> De az sem működik rendesen mert ha pl kitörlöm a meglévő továbbítási
> címet és menteném, akkor:
> .This value should not be blank. üzenetet adja és körbe pirosít néhány
> mezőt amiből a jelszó kivételével mind ki van töltve
> de a jelszó alatt az áll hogy hagyható üresen....
>
> jááájj... :D

Erre mondták nekem telefonon, hogy erősen bug-os még az oldal. Legalább van,
a semminél több, reméljük a bugok is fogynak majd és a végén lesz
használható felületünk is :)
Gondolom mint mindent kis hazánkban késve kezdtek fejleszteni, aztán persze
mi isszuk a levét. Erről persze a fejlesztők nem tehetnek, mert ki tudja
velük mikor közölték, vagy mikor rendelték meg a dolgot.

Zsolt