On Thu, Sep 17, 2009 at 11:36:19PM +0200, sesonk sukuiro wrote:
> "lesz száz másik ember az állásodra aki elvégzi azt a munkát." -> akiket
> eddig megkérdeztem eléggé felháborodtak ezen (mellesleg itt én vagyok az 5.
> rendszergazda - az egyik 'előd csak 1 hétig maradt pl.) - úgyhogy te nem
> tudom melyik bolygóról jöttél  :) - és amúgyis diplomás rendszergazdákat
> keresenek e helyekre - furcsa lenne, ha mégis eggyel lentebbi
> munkáköri dolgokat várnak el tőle - a titkárságokon meg folyik munka helyett
> a körömlakkozás

Nem biztos, hogy lesz száz jelentkező, aki jobban ért a
"rendszergazdasághoz", mint Te. De biztosan lenne sok, aki el tud
klikkelgetni a windowsban, képes windowsokat újratelepíteni és
nem morog, ha adatokat kell gépre vinnie. Akár hiszed, akár nem,
az igazgatót nem az fogja érdekelni, hogy Te jobban értesz a gépekhez,
mint az utódod, hanem az, hogy az utódod megcsinálja azt a munkát, amit
Te nem vagy hajlandó.

--
PTG
BOFH excuse #242:

Software uses US measurements, but the OS is in metric...
Debian Lenny