From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nits László
Sent: Tuesday, January 29, 2013 12:54 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Re: rendszergazda vs KLIK

> Megtaláltam az APEH állásfoglalását..
> http://nav.gov.hu/data/cms1408/060620_szinlelt.pdf
Köszi!

"a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény hatálya alá
tartozó munkáltató tevékenységi körébe tartozó, rendszeresen jelentkező
feladatok közalkalmazotti jogviszonyban láthatóak el,"

Tehát rendszerfelügyelet ne legyen a vállalkozói/megbízási szerződésben,
hiszen az folyamatos (rendszeres) feladatnak minősül.

De mivel az új köznevelési törvényben megjelenik a rendszergazda, így
szeptembertől nincs min gondolkodni.

üdv.: Nits l.