Nem!
A problémám az volt, hogy MINDEN levelet (ami nem volt törölve a tárhelyen a beérkezett üzenetek közül) mindkét gép letöltötte. Nem csak az újakat, hanem a régi az adott gépre egyszer már letöltötteket is. A kliens úgy van beállítva, hogy ne törölje a kiszolgálóról a leveleket (azokat én szoktam időközönként kézzel, az online felületen megtenni) pont azért mert lehet olyan levél amit szeretnék megőrizni és/vagy nem baj ha több gépen is megvan. Általában nem is szokott gond lenni és régebben is előfordult, hogy új levélként letöltődtek a régebbiek is de ilyen rövid időn belül többször még talán soha.