Nem jó max. a programozónak mert ennyivel kevesebb a munkája, nem ő szív a feltöltéssel de még csak a betelefonálókkal sem kell foglalkoznia :)
Ő a rábízott feladatokat amolyan hazai 100%-osan végrehajtotta
(off: mint egy hete a Belügyminisztérium ill. szervezeteinek vezetői. + A végén az iskolatitkár lesz a hülye aki nekiáll feltöltögetni az adatait mikor tudja, hogy a szerver túlterhelt :) )

Ha beküldött CSV-kből kellene dolgoznia akkor nem győzné azokat ellenőrizni mert szinte biztos vagyok benne, hogy legalább minden 3.-ban ne lenne valami hiba (pl. eltérő mező-, szöveg határolók, más kódolás). Amit vagy kijavítana a programozó vagy küldözgethetné vissza egyesével.

Ha meg az iskolák közvetlenül berakhatnák a feltöltött CSV-ből egy ellenőrzés után az adatbázisba az adatokat akkor ugye ezt is le kéne pluszban programozni.

Az a legnagyobb probléma, hogy valószínűleg nekik is határidőre kellett megoldani ami természetesen szűkre volt szabva mert manapság ez a divat. Csináld meg de úgy tegnapelőtt már egy hetes késésben voltál! Csináltak valamit ami nagyjából működött is ott helyben. De tömeges tesztre már nem volt lehetőség.