Szerintem ami nincs, az nem tud összeomlani.  A rendszer nem omlott össze,
mert igazából el sem indult. Nem volt sem információs sem rendszer.
Ráadásul rendelésleadás sem volt (főleg nem egyidejű), mert a diákokat és a
könyveket keresgélték a tankönyvesek. Rendelésfelvétel is csak helyi
szinten, helyben készített listával ment, ezek leadása talán a napokban
várható... A rendszer továbbra is belassulhat, így elképzelhető, hogy ez a
hír a jövőben még igaz lesz.

SzTZs

SzTZs