Hello!

Miért próbálta volna? Mit tehetett volna?

Nem tudom. Nekem nincs közoktatásvezetői végzettségem, nem értek hozzá. Nem
tudom mivel kell foglalkoznia a tankerület vezetőknek. Tudja valaki? Össze
kell fogni a dolgokat az oktatásban? Rendezni kell a rendezni valókat?
Irányítani kell? Vagy mit kell csinálnia? Lehet, hogy semmi köze a
tankönyvekhez. Biztosan tengernyi feladata van, hogy az oktatásban minden
gördülékenyen menjen, olcsóbb legyen és főképp okosabb gyerekek kerüljenek
ki az iskolapadból.

Szóval, csupán érdekesnek találtam a beidézett szöveget.

--
Üdv:
Boldog Ferenc