Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezekbe a OKJ-s munkaterület meghatározásokba kb
úgy eszetlenül beleírtak mindent, ami eszükbe jutott J

Néhány érdekes feladat rendszergazda részről:

-          Televíziót, számítógép monitort javít

-          CD/DVD eszközöket javít

-          Videó-, audió eszközöket javít

Mégis mi közöm nekem ezekhez rendszergazdaként? :D

Informatikus vagyok, nem elektroműszerész :DDDD Kezembe adnak egy forrasztó
pákát, akkor fordítva fogom meg. Szerintem egy „pákás” elektroműszerésztől még
senki nem várta el, hogy a munkahelyén a registry legmélyén kutakodjon
rootkitek után, nemde? LOL

Néhány érdekes feladat webmester részről:

-          Hardveres feladatokat lát el :DD Ez már önmagában röhej

-          LAN/WAN hálózatokat üzemeltet és felügyel

-          LAN/WAN hibaelhárítást végez

-          LAN/WAN adatvédelmet biztosít

-          LAN/WAN eszközöket telepít

-          LAN/WAN hálózatot módosít

-          Üzemelteti a vezeték nélküli hálózatot

-          VoIP rendszereket üzemeltet és telefonközpontot felügyel

-          Televíziót, számítógép monitort javít

-          Kliens oldali tűzfalat távolról konfigurál

-          CD/DVD eszközöket javít

-          Videó-, audió eszközöket javít

-          Házi mozi rendszereket telepít

-          HI-FI rendszereket telepít

J)))))))))))) Hát ezen nagyot röhögtem. Felvesznek egy emberkét, akinek
elméletileg(!?) vegytisztán szerver-kliens programozás a feladata, és erre ezt
vághatják az arcába :D

Lehet, hogy a varrónőtől elvárható az űrutazásra való alkalmasság? Elvégre az
űrhajósok rucija is valamiféle spéci szövetből van = TUDNIA KELL!

vicc az egész..

Rimóczi Attila