Sziasztok!
Tud ebben segíteni valaki?
windows 2003 szerver (usb kábel) HP 1150 nyomtató megosztva.
Van pár darab file egy pendrive-on (nem mind és otthon off2010-ben készült)
amit ráküldök a nyomtatóra bárhonnan (több  számítógépről is próbáltam):
kinyomtatja és a nyomtatási sorban ott marad (törlés-nyomtatva státusszal).
Később véletlenszerűen (1-2 hét múlva) ismét kinyomtatja, és ismét megmarad a
ny.sorban.
Szerveren nem is tudom kivenni a nyomtatási sorból a doksikat. Újratelepítettem
a nyomtatót, de ez sem segített.
File-t F-SEC, ESET, AVAST víruskeresővel is átvizsgáltam, nincs vírus.
Köszönettel:
Fehér Péter
rendszergazda
Gárdonyi Géza Ciszterci Gimnázium