Ha már szikra van a gépben az régen rossz. Nem hiszem, hogy attól lángra kapna. Előbb elkezd égni a kábel szigetelése. Rossz kondit is láttam már elfüstölni lapban. Amúgy egy-két gyártó a gyárilag osszerakott gépeiben is hasonló módon ragasztja le a pci slotot csak papírral.
HP5150MT pl.
A papír meg azért tűzveszélyesebb szerintem mint a cellux vagy szigetelő szalag. Amúgy a szigetelő szalagnak, ha normális azért bírnia kell a hőt. Ha olcsóbb mag leesik a hő hatására a gépház aljára.