Sziasztok!

Van egy Excel táblám, amit Office 2007-ben szerkesztek.

105 sor, az egyik oszlopában minden cellára egyenként megadtam egy feltételes formázást,
amelyet cellánként vittem fel, mert eltérő értékekre van szükségem.
Csak hogy érthető legyen: leltárra használom, ha egy bizonyos érték alá csökken az adott
cella értéke, akkor színnel jelzi a kevés mennyiséget.

Általában 1-10 között mozognak az értékek, de nyilván minden cellára más a helyes érték és nyiván vannak olyan cellák, amelyekre ugyanaz igaz. Eddig szépen külön volt minden cella, de most összevonódtak ezek a feltételek és pl. bármelyiket akarom szerkeszteni, ahol mondjuk 2 az érték, akkor a képetben az összes cella szerepel, ahol ez a feltétel.

Nem tudom mitől lett ez az összevonás, én nem kértem, nem állítottam be és nem is szeretném így használni. Ha kitörlöm és újra megadom a feltételt, mentés után ismét
összevonódnak. Bosszantó.

Hol keressem a megoldást?

Z.