On Thu, May 16, 2013 at 03:50:24PM +0200, Kelemen Mihály wrote:

> Ugyanaz mintha lefagyott volna a gépe. Jelzi -> felügyelő tanár ->
> rendszergazda.
>
> (Megjegyzem, erre a célra én mindig biztosítok egy csak olvasható helyet,
> ahonnan pótolhatja saját maga is, de még egyszer sem volt rá szükség.)

Én is felrakom egy ,,közös'' helyre, egy csak olvasható megosztásra is,
és bennevan a tájékoztatójukban, hogy ha "elrontja" vagy "letörli"
véletlenül valamelyik forrásfájlt, akkor onnan tudja pótolni, de persze
a Dokumentumok mappában ott vannak a (módosítható, szerkeszthető)
forrásfájlok.

--
PTG
I'm having a tax-deductible experience!  I need an energy crunch!!