Üdv!

Tapasztalat: felejtsd el ezeket az etikettnyomtatókat,
amilyen "olcsók" olyan vackok. "Nagyüzemi" terhelést nem bírja (sok
vonalkód egymás után=> túlmelegszik).

Javaslat: A4-es öntapadós lap
(vagy előre "felosztott", vagy sima), lézernyomtatóval gond nélkül
nyomtatható, a sablont vagy legyártod magad word/excel akármi
segítségével,

vagy esetleg tudom ajánlani linux alatt a "barcode" nevű
ingyenes programot.

Nálunk: egész A4-es öntapadós lap, barcode-dal
legyártva az összes vonalkód pl: EAN8 kód=
nagy/kis-értékű,teremazonosító,eszközazonosító

gép: 21102010 =>
nagyértékű(21),teremszám(102),egyes_gép(010)

monitor: 21102011 =>
nagyértékű(21),teremszám(102),egyes_géphez_tartozó_monitor(011).

Az
A4-es papírt széles celluxal borítottam be, majd A4-es papírvágóval (az
a tologatós izé :) ) feldaraboltam a kellő méretre és irány az eszközre
ragasztani.

Kb. négy éve vannak fent a vonalkódok, eddig a több
százból kb 20-at kellett pótolni, egész jól viselik a takarítást is. (ha
nem ragasztod le, akkor elkopik vagy kifakul)

u.i.: azért választottam
a teremazonosítást, mert így kesőbb is visszakövethető, hogy az eszköz
honnan került oda, ahol leltározás közben ráleltek. Az eszköz kartonjára

felkerül, hogy hol lett beüzemelve és milyen kódot kapott.

> Üdv
Mindenkinek!

> A leltári tárgyak eddig nem voltak vonalkódosan
címkézve. Most ezt tervezzük.
> Milyen eszközzel és mire nyomtattátok,
mert félek egy normál etikettcímke nem
> marad meg túl sokáig a legtöbb
felületen. Én ezt a tartósságot tekintem
> elsődlegesnek.
>
> Néztem
ezt is:

--