Sziasztok!
A "régi - eredeti" OM szöveges értékelő programmal van ismeretlen gondunk.
Kérem, hogy csak az "szóljon" hozzá, aki használja - ismeri a programot.
Kollégák 90 százalékban kitöltötték az adatokat. Az leghamarabb elkészült osztály szerette volna elkezdeni a nyomtatást, nyomtatási műveletek, végleges stb., kéri a törzslap számot, beírjuk, biztos? biztos!, erre közli, hogy nem jó a szám, és nem enged nyomtatni, újra kéri a számot. Év elején ugye kötelező kinyomtatni az üres törzslapokat, tehát ott is látszik mi volt beírva, de nem és nem.
Megnéztem a tanulói adminisztratív adatoknál is, minden stimmel.
próbáltam:
teljes mentés után:
időszakot törölni újra felvenni
értékelést exportálni importálni
régi törzskönyvszámokat beírni
semmi.
Egyébként ezért is nem értem, miért kell év elején okt. 1-ig az üres fejléces törzslapokat kitölteni!?
Most ami lehetőségek vannak:
- mindenki elölről kezdi (vszeg fizikai erőszak áldozata lennék)
- megpróbálom a fejléccel újranyomtatni a már fejléccel kinyomtatott papírra (az illeszkedés.... hát nem tudom) - kérünk a vezetőségtől új üres törzslapokat és akkor egyébként működne a fejléces nyomtatás (le kell selejtezni 150 db hivatalos papírt)
- vagy valakinek van valami jó ötlete

Kérlek benneteket, hogy ne alternatívákat javasoljatok, mert a programot egyébként úgy gondolom hogy az évek alatt kiismertük, tudjuk használni, talán még jónak is mondható. kb 10 éve használjuk. Ilyen eset még nem volt. Az is jó lehetne, ha valahol meg lehetne nézni, hogy milyen számra vár, bár a kinyomtatott év eleji lapon látszik, de ki tudja, mit vár.

köszönöm!
bg

Egyébként korábbi években arra is rájöttünk, hogy amit a nyomtatáskor kérdez törzslapszám oda mind1 mit írunk, mert úgyis az alapadatokból veszi a számot.