Hello!

Régebben büszke voltam iskolánk nevére, büszke voltam arra, hogy ott
taníthatok. Voltak hagyományaink a névvel kapcsolatban, a tanulók ismertek
valamicskét a névadó életútjából, követhető példákat tudtunk eléjük tárni.
Ha megkérdezték őket, akkor meg tudták mondani hova járnak. Az elmúlt pár
évben annyi összevonás, annyi névváltás volt, hogy komolyan mondom én sem
tudom megmondani pontosan a suli nevét.
Mára csak egy rövidítés és egy számlára kötelezően ráírandó azonosító szám
maradtunk.
Lassan kezd elmenni a kedvem attól, hogy megjegyezzek bármiféle iskolanevet
néhány hónapra. Hiszen utána úgyis változik.

Ui:
Csak zárójelben. Minden névváltáskor át kell íratni az új névre pl. a suli
gépkocsijait. Mennyi is most az átíratás?

--
Üdv:
Boldog Ferenc