Körbejártam a témát, nagyon úgy néz ki nem úszom meg    a DOSBOX-ot.
Találtam utilityt ami kiment full screenre, de a ttg összeakad vele.

1-2 kérdésem volna a DOSBOX-al kapcsolatban, hátha van valakinek config
fileja hasonlóhoz amit rá tudok szabni és nem kellene a googlet túrnom.

- A DOSBOX gyári Z meghajtóját le lehet cserélni másra? Szokás alapján eddig
Z-n ment a TTG, mert NAS-ról mountoltam. Ha volna rá mód megtartanám, de ha
nem, akkor a Z költözik természetesen.

- A DOSbox status windowt hol lehet kikapcsolni, hogy ne kettő, hanem csak 1
ablak jöjjön be?

- Autoexec és confyg.sys tartalmat hol és hogyan tudok megadni?

- Nyomtatni tudok-e ezen keresztül? LPT1 már sajnos nincs a gépben, de
nyomtatók készletezésével megoldható. De ha a dosbox elkapja az lpt kérést
és közvetíti az USB-s portra a mátrixomhoz nekem úgy még jobb volna. Ha a
nyomtatás nyűgös akkor az marad ablakos módban DOSBOX-ot kikerülve.

KB. ennyi jutott az eszembe, ha még van valami akna amit a ttg-nél figyelnem
kell akkor szívesen veszem.

Zsolt