2013.08.09. dátummal, 8:15 időpontban Molnár Péter írta:

> Hello!
> Lattatok mar?
> https://hirkozpont.magyarorszag.hu/hatteranyagok/nfmc20130729
> Most nem elsosorban tartalomra gondolok, arrol is lehetne beszelni, de nekem
> mindenfele bongeszoben kiterjesztes nelkul jon le.
> Szerintetek mennyi ember tudja ezt elolvasni, ha nem tudja, hogy at kell
> nevezni, s egy pdf kiterjesztest kell neki adni?
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy Mac-en készült a dokumentum. Én is jártam már
úgy, hogy beszkenneltem valamit, elmentettem PDF-be, majd azt még
szerkesztettem az alapértelmezett megjelenítő programmal, elmentettem új
dokumentumként, de nem adtam meg a kiterjesztést és elmentette kiterjesztés
nélkül. Viszont ugyanazon a gépen a kiterjesztés nélküli PDF-et megnyitja. Ezt
a netről származót viszont át kellett neveznem, hogy megnyissa. Ha viszont
Mac-en készítette valaki, annak nem tűnt fel, hogy lemaradt a kiterjesztés,
mert a hülye Mac megjegyzi az állomány metaadatai között a megnyitáshoz
használandó alkalmazást, így a felhasználó nem veszi észre a hibát. Letöltéskor
vagy nem Mac-es állományrendszerre másoláskor viszont a metaadatok elvesznek.
--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com