Azért nézzétek meg, hogy a KIRSZNY annak ellenére, hogy a név és cím mezők
külön bontottak, az export fileban a név és a cím is egyetlen mező. Cím:
irányítószámtól ajtószámig egyben :(

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Friday, August 23, 2013 10:57 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Iskolaadminisztr??ciós szoftverek

On Fri, 23 Aug 2013 22:48:18 +0200, Rudolf Végh wrote
> Szerintem nem az iskolában használt szoftver típusa a mérvadó felfelé,
> hanem az, hogy legyen egy meghatározott kimeneti adattartalom,
> meghatározott adatszerkezet, megfelelő pl.: xml formátumban. Ez
> elvileg bármelyik szoftverbe bele lehetne építeni.
> Már csak fogadni kellene az adatokat.

Ezért "sírtunk" már évekkel ezelőtt is. (Talán egy területre vonatkozóan
láttam adatszerkezetet leírva.)

A kir esetén a ki és bejelentésekhez mondjuk ki lehet találni egy kis
ügyeskedéssel. Ismeretében egy kattintás a végzettek kijelentése és egy
másik az újak bejelentése. (Mi sem használunk központilag biztosított
szoftvert
jelenleg.)

Üdv: Fodor Zsolt