Pedig az adapter egy jó, mondjuk flottás kártyával nagyságrendeket
csökkent a számlán.
Nekünk egy ITS van, kb. 100e volt, 3 hónap után már nyereséget eredményezett.
Elég nehéz volt pénzt szerezni rá, de ez ugyan olyan, mint a hőszigetelés.
Minél hamarabb csinálod meg, annál többet tudsz megtakarítani.
Sajnos a hosszú távú gondolkodás már nem nagyon jellemző...

Kun Csaba
rg.
Csongrádi Gimnázium, Szakképző Iskola és Kollégium,
Sághy Mihály Tagintézménye
Csongrád