Szerintem nagyon fontos, hogy írd. Pl. kiderül belőle, hogy milyen
feladatokat kapsz, amiről az igazgató nem is tud. A "bent vagy" nem azonos
a "hasznos munkát végzel" opcióval. Mi tartozik ténylegesen a munkaköri
leírásodhoz és mi nem... Nem csak játszani lehet munkaidő alatt, hanem
mondjuk szoftvert másolni (illegálisan) az összes tanárnak.

SzTZs