Egyébként  meg akkor a biztonsági Őr mit írna a naplójába??? Figyelek.
Ha minden rendben van akkor lazább a munka. Ez meg akkor van ha ért hozzá az
ember.

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hoffman Péter
Sent: Thursday, September 26, 2013 3:43 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: rg munkaidő nyilvántartás

egyébként meg kb azt írsz be amit akarsz. Mert tényleg nem értenek meg
mindet. van, hogy árakat böngészed a fórumokat.
mit írsz be?? Netezés.
Egyszer egy volt kollégám azt mondta hogy havonta le kell állítani a
rendszert. Az ok: észrevegyék hogy milyen ha gond van.
Nem tudom. Nekem erre még nem volt szükségem.