2013. október 11. 10:25 Zoltán Gerendás írta, <geren...@gmail.com>:

> Helló!
>
> Elnézést ez előző levél véletlenül félig készen ment el.

> Az ingyenes változat esetén az új kiadási metódus valóban fog gondot
> okozni.
> 3 havonta jelenik meg egy - egy új kiadás.
>
> Az időpont tartás miatt nem lesz megbízható az azonnali frissítés.
>
> Stabilan használható ingyenes változatok a fizetős változatokkal egyszerre
> fognak megjelenni

Jelenleg a 3.0 -as a stabil a következő a 4.0 -as lesz ami a következő
Ubuntu LTS verzióra fog épülni.

A következő ingyenes változat december jön ki, kb. akkora lesz kijavítva a
legtöbb hibája a 3.2 -esnek.

Lényeg óvatosan verzió változásokkal.

Szerintem próbáld frissíteni a rendszered, hátha már kijavították a hibát
ami miatt nem megy neked.
Amúgy ha jelzed a Zentyal fejlesztőknek, akkor a hibajavást hamar
megcsinálják.