Sziasztok!

Itt ez a klikkes kérdőív. Nálatok ahol van külső vonalatok ki fizeti? Ott
érdekel ahol társbérlet van az önkormányzattal. Mert nálunk szépen rásózták
az önkormányzatra, fizesse ő. Akkor meg minek érdekli őket, ha nem a saját
zsebükből megy. Esetleg fizetni szeretnék? A sulinet meg nem kerül nekik
pénzbe, pontosabban nem nekik kerül pénzbe. Akkor azzal is mit akarnak?
Átvenni a NIIF-től? :)

Szerintetek azon szerződések másolatát ki lehet nekik adni amit az
önkormányzat kötött a szolgáltatóval? Szerintem nem sok közük van hozzá.
Ráadásul felesleges energiákat mozgat meg ezek kikeresése. Igaz ez őket nem
igazgatja. Megint egy tegnapra kell felmérés amit sztem még fél év múlva sem
fognak kiértékelni.

Zsolt