2013.10.18. 9:28 keltezéssel, Kovács Marietta írta:
Acer laptop, Win7 Ent
Tenda W311MA vezetéknélküli adapter (USB)
Probléma: USB eszközként látszik (le lehet csatolni stb.), de a vezetéknélküli hálózatok kezelésekor nem jelenik meg semmi (mintha nem létezne). Az adapter ott van a Hálózati kapcsolatok ablakban, de szürke, le van tiltva. Ha engedélyezem, akkor a Win kiírja, hogy engedélyezve, de nem történik semmi. Diagnosztika szerint lehet, hogy probléma van az illesztőprogrammal. Eszközkezelő szerint nincs, mutatja a hálózati kártyák között. Leszedtem a "legfrissebb" (2010 októberi) illesztőprogramot a gyártó honlapjáról. Próbáltam frissíteni --> "A windows megállapította, hogy az illesztőprogram naprakész."
Próbáltam leszedni, újratelepíteni a drivert. --> semmi
Próbáltam a setup exe-vel javítani a telepítést --> semmi.
Másik gépen (asztali) driver telepítés után kék halált okozott, viszont utána az eszköz működött.
Mit tudnék még megpróbálni?

Ebben Ralink chipset van (Google).
Érdemes lenne megpróbálni a chipset gyártó oldaláról letöltött driverrel
http://www.mediatek.com/_en/07_downloads/01_windows.php
(Itt az első)

Ha felajánlja akkor sem kell telepíteni a kezelőprogramját(csak a drivert) Windows 2000 utáni oprendszernél.