Sziasztok!

Otthon az egyik elég nagy szolgáltatótól van Internet (DSL) + vezetékes telefon szolgáltatáscsomagunk. Mivel lejár(t) a hűségidő gondoltam hátha most mátr kb. ugyanazért a havidíjért, netán olcsóbban max. 1 év hűségvállalással milyen ajánlataik vannak. A honlapon megadva a lakcímet szépen ki is választottam a jelenlegi 5 helyett 15 Megás (optikai kábeles) Net csomagot + a telefon szolgáltatást. Kosárba rakom, megadom az adatokat majd kapok is egy visszaigazolást (e-mailben is), hogy munkatársuk hamarosan jelentkezik a bekötéssel kapcsolatban. Másnap telefonálnak is és közölték, hogy olyan csomag amit megrendeltem nincs illetve van de csak két év hűséggel de még akkor is a honlapon szereplő 3.490 Ft helyett 6.000 Ft-os havidíjért meg, hogy az eredeti ajánlat csak új előfizetőkre vonatkozik. Viszont a honlapon ez sehol nem szerepelt, még apró betűvel sem és az sem, hogy jelen ajánlat csak tájékoztató jellegű és eltérhetnek a feltételektől. A kérdésem az lenne, hogy ha megrendelek a szolgáltató honlapján egy csomagot havi 3.490 Ft-ért akkor nem lenne-e kutya kötelessége annyiért adni nem pedig majd kétszeres áron? Van-e értelme bárhol bármilyen panasszal élni emiatt és ha igen hol érdemes elkezdeni? (Készítettem a megrendelés folyamatáról egy videót amin tisztán látszik, hogy mit és mennyiért szerettem volna hátha közben módosítják a honlapon a dolgokat)

Kunci