Szia!
> De! De arra nincs pénz. Drága az olvasó! Úgy számoljuk kb 8-10 olvasási
pont lesz.
> Drága a transzponder. Kb nyolcszáz kellene most! A diákoktól erre nem
lehet pénzt kérni, ingyen kell biztosítani számukra.

Hazai forgalomban a célhardverek valóban más ársávban mozognak, de ha
házilagos megoldást választotok, akkor szeritem a mezei usbs rf olvasók is
jók lehetnének, nem? Az eKikötőn, dx, alibabán stb nem túl drágák ezek az
eszközök. Ahhoz meg olyan front- és backendet csinálsz amilyet csak
szeretnél. Vagy a 'mágnescsíkos' kártyák? Azokhoz az olvasók szintén
olcsók. Persze nem tudom a pontos igényeiteket, de én körbenéznék arra ezen
eszközök után, ha már szóba jött a házilagos megoldás.

--
ASUS tabletről küldve