Idézet a Sulix.hu Tudásbázisból:
"Az indítási sorrend módosítása a SuliX eszközök funkción keresztül érhető el. Az indítási sorrend módosításához indítsa el a SuliX eszközök funkciót, melynek indító ikonját az Asztalon találhatja meg.

A SuliX eszközök ablakban válassza ki az Indítási sorrend módosítása menüpontot, majd kattintson az Ok gombra."

Üdv, Nágel István
http://fonixnet.hu