From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Vojcsek Csaba
Sent: Wednesday, November 13, 2013 9:13 AM
To: Techinfo
Subject: levéláradat

Sziasztok most vettem észre, hogy az egyik linux szerverre mindenfelől
kapcsolódnak a 25-ös portjához, telenyomják a queue-t próbálnak relay-elni
(szerver persze nem küldi tovább a levelet) mit lehet ellene tenni?
(25-ös portot nem zárhatom be, nem is igazán korlátozhatom mert akkor nem
jönnek be sem a levelek)

Vojcsek Csaba