Annak ellenére, hogy mi évek óta használjuk a magisztert, ebben a hónapban 10 apróbb, nagyobb hibát jeleztem a supportnak (megjegyzem pozitívumként, hogy már csak 2 apróbb van nyitva).

A magiszternek az oldalán regisztrálni sem lehet, email-re nem
válaszolnak... Ezek után úgy értelmezem az esetet, hogy a
magiszternél NEM AKARJÁK, hogy iskolánk áttérjen. :)  Ezért mi
engedünk a nyomásnak és használjuk a meglévő(fizetős)
rendszert. Amúgy az átállást ilyen hipp-hopp évközben nem
vállalom, mert ha minden KLIK-es kútba ugrik(ez a magiszteres
októberi határidős átállás), akkor én nem ugrok utánuk, max.
készítek fotókat az ugrásokról. :D