Mint sajtós kaptam.
-------------------------------
Tisztelt Hölgyem, Uram!

Ezúton szeretnénk meghívni az NIIF INTÉZET TIOP 1.1.3 kiemelt projekt, Végponti kapcsolatok fejlesztése a közoktatásban (sulinetx) 2013. november 21-én 11.00 órakor tartandó nyitórendezvényére és az azt követő sajtótájékoztatóra.
Jelen levélhez mellékelten küldjük meghívónkat.

Kérjük, hogy részvételi szándékát jelezze a sa...@hboneplus.hu e-mail címen.

Üdvözlettel:

Mohácsi János
sulinetx projektvezető
Ez vajon nyilvános?
Mi nem kaptunk...

Gy.

2013 November 15, Péntek 15:51 CET dátummal, Nyéki István