"Munkaállomás (asztali PC, notebook) összesen"

- itt hozzáadta a 'notebook'-ot is a 'javított táblázatban (netbookot persze nem.. ;-)

- először szó szerint csak az 'asztali PC'-k számát írtam be - hiszen ki tudja a gondolatait kiolvasni egy 'ilyennek.. hátha tényleg csak arra kíváncsi - és
legközelebb kérdezi a notebook-okat

- de szerencsére a digi.analfabéta kontrázott - és a javított táblázatban
már átlátta a helyzetet - hogy a notebook kimaradt

- sajna így rekontráznom kellett - és újra átszámolni a 'dolgokat

- ez ezt a '..'-t miért nem cserélik le olyanra aki elboldogul egy excel táblával?
(kb. ált. isk. 6.-7. osztály szintje - és tényleg nem párt-specikus ismeret)

- az egyik adatmezőt ráadásul dátum típusúnak állította be - szám, vagy string helyett (ami ugye nem gond átállítani - de mégiscsak egy absztrakciós zavarról tanúskodik)