From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takacs Tibor
Sent: Wednesday, December 04, 2013 11:25 AM
To: Techinfo
Subject: Re: WiFi 2.0

> És azonos csatornát használnak az AP-k? Összesen hány AP van?
Nem nagy iskola, 4 AP lefedi a sulit, 4 a kollégiumot. Így "térerő" van
mindenhol. Amíg az eszközök száma kevesebb volt, addig jól működött, de
mostanra már bejöttek az okostelefonok, tabletek, netbookok. Igazándiból én a
problémát  az AP (helyett router-ek) terhelésében látom, szerintem nem bírja
kezelni, ezért gondoltam, hogy vmi komolyabbra kellene beruházni.

Köszi, üdv:
                TT