From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bornemissza Zsigmond
Sent: Friday, December 20, 2013 11:33 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Magiszter

Intézményi felhasználó - adminisztráció - adminisztráció - kapcsolat más
rendszerekkel

2013. december 20. 11:03 Kovács Endre írta,
<kovacs.en...@vasarhelyi.info<mailto:kovacs.en...@vasarhelyi.info>>:
Sziasztok!

Nem tudom elérni telefonon az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft-t.

Belépve az admin felületre, az "adminisztráció" -> adminisztráció menüpont
alatt nekem nem jelenik meg semmilyen adatfelöltési lehetőség.

Valakinek működik ez a menüpont?

Üdvözlettel:

[Leírás: Leírás: Leírás: Leírás: Leírás: Leírás: Leírás: Leírás: Leírás:
Leírás: Leírás: vp_logo_200px]

Kovács Endre
rendszergazda
+36 1 278 30 85<tel:%2B36%201%20278%2030%2085>

E-mail: rendszerga...@vasarhelyi.info<mailto:rendszerga...@vasarhelyi.info>
Web: www.vasarhelyi.info<http://www.vasarhelyi.info>

Vásárhelyi Pál Kereskedelmi Szakközépiskola
1212 Budapest, Széchenyi István utca 95.

Gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mailt.
Please consider the environment before printing this e-mail.