2013.12.26. 10:24 keltezéssel, Terjék Balázs írta:

Tehát a kérdésem: mindenki átáll, vagy van olyan szintén, aki erre nem kapott semmilyen utasítást, így marad?
Mi budapesti, egyházi fenntartású (ferences) iskola vagyunk. Bár 20-án kaptam az Educatio-tól egy névre szóló, "TÁJÉKOZTATÁS ADATBETÖLTÉSRŐL, BELÉPÉS A MAGISZTER.NET RENDSZERBE" tárgyú levelet, de eddig bravúros hősiességgel legyőztem nem túl jelentős kíváncsiságomat, és nem próbáltam belépni sem a rendszerbe. Tudtommal eddig nem kaptunk semmi olyan felszólítást, ami arra kötelezne, hogy bármilyen újabb adminisztrációs csoda használatát vegyük a nyakunkba. (Épp elég a KIR egyre részletesebb nyilvántartását állandóan utólag bővítgetni.) Tanév közben amúgy is badarság bármilyen újabb rendszert bevezetni. Nálunk Aromo az akkreditált szoftver, amit a gazdasági használ az ebédbefizetésre, és az iskolatitkár pofozgat benne egy tanulónévsort, de ez utóbbit lassan a KIR is tudja (talán csak a telefonos elérhetőség nem annyira naprakész benne). Órarendünk aSc, naplónk MaYor, a törzslapokat, beírási naplókat meg kézzel vezetjük.

Üdv,

Helfrich Zoltán (+36 20 823 2840)
Szent Angéla Iskola (OM az.: 100565)
1024 Budapest, Ady E. u. 3. (+36 1 316 3818)