Hello!

2014.01.06. 22:29 keltezéssel, Jaczkó László írta:
Ezekkel nincs tapasztalatom, de az eforce.hu-t merem ajánlani. Nekem már két
éve ott megy a drupal oldalam. Megbízhatóak, olcsók.

Nézem az oldalukat és a kezdő tárhely ingyenes.
Erről tudsz-e mondani valamit?
Van-e valamilyen korlátozása az ingyenes tárhelynek?
Az ingyenes tárhely esetén regisztrálhatok-e domaint?
Az ingyenes tárhely reklámmentes-e, vagy attól függetlenül, hogy saját domaint regisztrálok, az ingyenes tárhelyen (pl egy felső csíkban), reklámok jelennek meg? Igaz nagy valószínűséggel nem az ingyenest választanám, hanem a haladó tárhely-et.

Az alábbiakról tudsz-e információt?

1. SCP, SFTP van-e? Vagy esetleg csak FTP?
2. A Drupal weboldal sablonból telepíthető-e? A Drupal biztonsági
   frissítése központi vagy nekem kell végezni?
3. Megoldott-e a Drupal számára a fájlfeltöltés számára létrehozandó
   sites/default/files mappa jogosultságainak állítása? Vagy titkos
   mappát kell beállítani?
4. Megoldott-e a Drupal számára szükséges .htaccess fájl a /tmp/ mappában?
5. A sites/default/settings.php fájl jogosultságait lehet-e állítani?

Veres Sándor