2014. január 13. 9:15 Magyar Csaba írta, <m...@javorka-tata.sulinet.hu>:

>Magyar Csaba írta: Szerintetek mennyiben érint minket, iskolákat a 2013.
évi L. törvény (Magyar

>Közlöny 2013. évi 69. szám)?

> Válas Péter írta: http://www.complex.hu/kzldat/t1300050.htm/t1300050_3.htm
>2. §

>Nagyjából semennyire.

Nekem azzal érveltek, h. mi adatszolgáltatók vagyunk az érintett (és
megnevezett) hivatalok felé.

(A mi fenntartónk közben a KLIK helyett a Vidékfejlesztési Minisztérium
lett.)

Erre mondta Kohn bácsi, hogy ügyes. Én is érvelnék ilyesmivel, ha el akarnék
adni neked valamit, amire nincs szükséged.

A megadott jogszabályhely csak az adatkezelőkre és -feldolgozókra terjeszti
ki a törvény hatályát, az adatszolgáltatókra nem. Jó sokan bele is
tartoznának akkor!

Így is van: aki tőlem tanácsot kért azt állítja, h minden kis helyi
önkormányzatnak ezt meg kell csinálni, ill. csináltatni.
Ezt persze én is kétlem! Szerintem a legalsó szint a járási okmányiroda, ott
van adatkezelés.

Üdvözlettel:
Magyar Csaba