Én azért csináltattam 3 dugósra, mert lusta kolléga bekapcsolva hagyja a dobozba mind a 3 kapcsolót, mert ... és amikor bedugja akkor majd sikítozik, h leverte a megszakítót. :)
(egyszerre 3 dugót nem tud úgysem bedugni)
A másik, ha a dobozon belül van a kapcsoló úgy helyezzétek el h látszódjon h be van kapcsolva, mert előfordul, h lekapcsolva van, a tanár berakja az eszközöket rádugja a töltőt csak nem tölt :)
én ezért raktam kapcsolós dugót, mert az látszik h világít vagy sem :D
(Mondjuk én a saját kollégáimat ismerem, ezért lett így :D )

Csaba

Köszönöm az ötleteket, javaslatokat!
A pedagógusoknak notebook, a dokkoló pedig házi készítésű lesz (Csaba
ötlete alapján azzal a különbséggel, hogy egy konnektoros lesz, a 3
külön kapcsolható áramkör a dobozon belül osztódik szét).

Üdv. Tóth Sándor