Szerintem nem az a lényege a dolognak, hogy ne szerepeljen a domain-ben a sulinet.hu, hanem az, hogy 0,2 Mbps-es feltöltés nem elég egy weboldalt üzemeltetni. Vagy akkor plain text lesz az oldal :) ami nekem nagyon is tetszene, ha jól áttekinthetően van formázva csak a látogatók úgy 99% nem díjazná.

Amúgy halkan jegyzem meg, hogy a NIIFI ad azt hiszem 1 GB tárhelyet az iskola sulinetes címére és van Apache, PHP, MySQL alatta. És az tőlük fut, ahol gondolom több a sávszél :) Az 1 GB meg elég kell, hogy legyen egy sulinak. Képeket meg videókat lehet máshol is tárolni és beágyazni...