szia!
Windows7UpgradeAdvisorSetup
én ezt futtattam le. kapsz néhány tippet de ne esküdj rá! (lehet más is ismer néhány hasonló progit) nekem 1X a nyomtató driverre panaszkodott(őslelet hp); ehhez képest a nyomtatóval semmi gond viszont a hálókártya driverét elég sokáig bogarásztam mire életre kelt.
elméletileg 1gb ram elég a 7-esnek!
de 1gb -alaplapi videokártyával(256), tehát kb 750 -en is megy! bocs, inkább csak nyöszörög
szerintem nem kell semmit kikapcsolnod hiszen eleve nem megy. pl az aero
levente