Bocsánat, én voltam, kint van a microsoft oldalán itt (nem tudtam hogy a microsoft által nyilvánosan publikált kódot nem lehet idézni):
http://support.microsoft.com/kb/328874/hu

Akkor hogy ne írjak tilosat, látom hogy sokan próbálkoznak az 1. módszerrel, de szerintem jobb a 2. módszer azaz a parancsfájl. Rövidebb is, 3 másodperc alatt helyreteszi az xp-t, újra se kell indítani. Tehát akkor lejjebb görgetve el kell készíteni a ChangeVLKeySP1.vbs (egyszerű copy-paste) parancsfile-t, mellé pedig egy batch file-t, mondjuk eredeti.bat és bele kell ebbe írni:

changevlkeysp1.vbs ab123-123ab-ab123-123ab-ab123

Nyilván az ab123-... helyére a licencelt termékkulcsot kell behelyettesíteni.

Utána feltenni mind a kettőt egy pendrive-ra egymás mellé, az érintett gépen csak duplakatt a bat file-ra és kész. Nekem ez így sokkal könnyebb volt cca. 250 gépen mint mindenféle varázsprogramokkal minden alkalommal begépelni a kulcsot.

Nem tudom hogy ez így elfogadható vagy ez is tilos ezen a fórumon? Ha ez sem megy át akkor ebben az ügyben tényleg nem tudok mást mondani.