2014.02.13. 9:05 keltezéssel, pjanos írta:
Kedves Gyulai László,

Thursday, February 13, 2014, 8:53:47 AM, írta:

2014.02.12. 16:23 keltezéssel, Ádám Fazekas írta:
Sikerült megoldani már, hogy a facebook https:// protokollal SE tudjon
bejönni, ha tiltjuk a tűzfalon?
Korábbi levelem:
http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-January/084987.html

Udv,
Ezt én is próbáltam, működött is de bevetették a diákok a tor browsert:
https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en
Az  IPCop  proxy  oldalán, alul  kilehet  választani,  hogy  mely  web
browsereket lehet a hálózatban használni. Az nem tiltja?

Ez nem egy browser, ez egy összeállított portable csomag, tor kliens van benne és a tor kliens használatára beállított portable firefox. Szerintem próbáld ki te is, nem ír semmit a rendszerbe csak ki kell csomagolni és elindítani az exe-t. Simán mennek vele szerintem a tűzfalban letiltott helyek.