>SP: Új címkeresési zónát veszek fel, nem AD-val integrált elsődlegeset,
többi next-next-ok, és annak a gyökerébe egy A rekordba az IP-cím.
-Köszönöm, ez segített!
-Közben a hiba okára is fény derült. Az nem ugyanaz, ha a WAN1-et letiltom,
mint ha a WAN1 nincs letilva, de elérhetetlen. Előbbi esetben a LAN-ba
vissza portforwardolt csomagok mennek, utóbbi esetben nem. Tehát ha nincs
sulinetes vonal, akkor nem érem el saját szerveremet helyből.
De most, hogy a címfeloldás már eleve helyi címet ad vissza, már nem
probléma :)

Üdv!: Szilárd