Sziasztok!

Hálózati szkennelést szeretnék beállítani Xerox workcentre 5225 gépen SMB
protocollal, de nem boldogulok, talán tud valaki segíteni.

Az alábbi beállításokkal próbálkoztam, miután 'xerox' tartományi felhasználó
létrehozva, fájlszerveren 'scan' néven megosztott mappa létrehozva, rá
"xerox" felhasználónak full engedélyek megadva.

A szkennelés számítógépre funkciót választom a gépen, az alábbi 5 dolgot
kell megadnom:

célkiszolgáló: ip címét megadtam

megosztott név: scan

mentés ide: \  (vagy üresen is próbáltam, tehát a gyökérbe szeretnék
menteni)

felh.név: xerox  (de próbáltam xerox@tartománynévvel is)

jelszó: xerox tartományi jelszava megadva

SMB-DOS protocoll error 1-005 a hibaüzenet

Szintaktikai hibát vétek, vagy protocoll, esetleg port probléma?

Köszönöm!

Pintér Sándor

hort-suli